אריק מועלם
​​​​​​רכז אקדמי ובעלים QIT

מומחה תשתיות ותמיכה טכנית הינו אחד המקצועות המבוקשים כיום בתחום הי טק, במיוחד בתקופה בה רוב ניהול הארגון והמשתמשים מבוצע מרחוק ונדרשת רמת שליטה ותחזוקה גבוהה בארגונים. התחום מהוה דלת כניסה לתחום ומאפשר דריסת רגל בעולם התמיכה ואשר ממנו  ניתן להתקדם לתפקידים נוספים בארגון.
התומך הטכני הינו איש המחשבים בחברה אשר שולט בכל תוכנות ותכונות הארגון, הציוד ההיקפי והרשת, הוא אחראי על התחזוקה השוטפת שלהם ועל פתרון תקלות סביבה תקלות משתמש ושרתים וכמעט בלתי אפשר להתנהל בלעדיו.
בימים אלו שרוב משתמשי הארגון מתחברים מרחוק וכחלק מהשינוי והתפיסה הארגונית של עבודה מרוחקת עולה הדרישה לאנשי תמיכה אשר גם יגיעו לאתרי לקוח וגם יתנו שליטה באמצעים מרוחקים כמו טלפון או חיבור מרוחק.
לתפקיד תמיכה הטכנית ניתן להכנס ללא ניסיון של שנים ועם סיכויי קבלה גבוהים ומשם ניתן להתקדם לתפקידי מפתח בתחומי ההייטק בעזרת הניסיון הנצבר בתפקיד.

  • אנשים המעוניינים בהסבת מקצוע עם ידע בסיסי בהפעלת מחשב ללא ידע מקצועי קודם
  • טכנאי מחשוב שרוצים להתמקצע יותר בעבודתם או להרחיב ידיעות בתחום התמיכה הטכנית והרשתות.
  • טכנאי מחשב או HELPDESK שרוצים לקבל שליטה וידע בעוד תחומים.

הכרות בסיסית עם מחשב
ראיון אישי
רצון ללמוד את תחום המחשבים והתמיכה

40 שעות אקדמיות
תאריך פתיחה: 02/06/2021
תאריך סיום משוער: טרם נקבע

  • מערכות הפעלה חלונות 10 וסביבת שרת 
  • מבנה מערכות הפעלה
  • פרופילי משתמש
  • חומרה – מעבדים , לוחות אם , זכרון , כרטיסי מסך , כרטיסי רשת, התקנים ניידים, דיסקים קשיחים
  • תקלות – מנהלי התקן, מדפסות , סורקים
  • שירותים ופורטים
  • ניהול וניטור אירועים 
  • שורת פקודה – פקודות דוס ולינוקס
  • הכרות עם מערכות וירטואליזציה
  • התקנת מערכת הפעלה והתקנת שרת בסביבה וירטואלית                   
  • רשתות תקשורת והאינטרנט כולל נתבים סוויצים ופיירוול
  • תרגול תקלות חומרה וסביבת עבודה – תקלות נפוצות
  • אבטחת סביבת העבודה ומידע
  • ניהול מדפסות
  • ניהול צריכת חשמל ופרופילים
  • תשתיות תקשורת קווי ואלחוטי
  • עבודה עם תוכנות שליטה מקומיות וצד שלישי – חיבורים מרוחקים בצורה נכונה
  • ניהול אחסון, מערכות קבצים, דחיסה והצפנה כולל שיתוף קבצים
  • כלי שירות לפתרון תקלות וניטור המערכת
  • שחזור מידע בצורה יעילה כולל היכרות עם כלי שחזור
  • התקנת אפליקציות בדרך הנכונה 

 מרכז מידע, ייעוץ והרשמה

077-9802802 שלוחה 3

  מזכירות כללית

077-9802353

  רכזת הקורס

גב' רומינה יצקייר - הוכברג
rominay@sapir.ac.il

  בכל שאלה ניתן לפנות אלינו

infost@sapir.ac.il

לקבלת שיחת ייעוץ

השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם